Skip Navigation Links4D Systems / Ydelser / Dynamics CRM / Strategi og implementation

Hvis ledelsen formulerer den rigtige CRM-strategi, og medarbejderne følger strategien, vil en investering i Microsoft Dynamics CRM hurtigt tjene sig selv hjem.

To faktorer alene er med til at sikre den hurtige indtjening; optimering af administrative processer og effektiv kundestyring.

Struktureret metode til indførelse af Microsoft Dynamics CRM

Når 4D Systems er med til udvikling af en virksomheds CRM-strategi er der i høj grad fokus på dem, der skal bruge systemet. I første omgang handler det om at forstå kundens behov og forretningsprocesser, derefter tages der fat om det tekniske, nemlig at implementere en løsning, der er skræddersyet til hver enkelt virksomhed.

4D Systems erfaringer med datahåndtering og vores disciplineret indførelse af Microsoft Dynamics CRM reducerer implementeringstiden, og minimerer risici og driftsforstyrrelser. Slutresultatet er at vi hurtigt kan sætte brugerne i stand til at benytte systemet, og drage nytte af systemets mange faciliteter.

4D Systems anvender typisk følgende model ved indførelse af Microsoft Dynamics CRM i virksomheder:

  • Formulering af CRM-strategi
  • Planlægning (implementering, integration mv.)
  • Installation & konfiguration
  • Tilretning af systemet
  • Test og aflevering
  • Workshops og/eller kurser

Workshops versus kurser

Hver installation af Microsoft Dynamics CRM er speciel, og ofte skræddersyet til den enkelte organisation. Vi kan afholde workshops, som er tilpasset netop dit CRM-system. Workshops er ofte den mest effektive måde at komme i gang med at anvende sit CRM-system, da al fokus for undervisningen er rettet imod virksomhedens unikke system.