Skip Navigation Links4D Systems / Cases / Dynamics CRM analyse

Analyse af outsourcet Dynamics CRM løsning



Udfordring

Kunden havde fået lavet en del videreudvikling af deres standard Microsoft Dynamics CRM-løsning. Udviklingen var blevet outsourcet til Indien. Udviklingen bestod primært af integration til ca. 30 forretningssystemer hos kunden.

Som et led i test af applikationen, før ibrugtagning, skulle løsningen analyseres, med det formål at identificere eventuelle fejl eller uhensigtsmæssigheder i det som var udviklet.

Løsning

Sammen med et team fra kunden, blev løsningen analyseret. Efter analysen blev resultaterne opsamlet, og behandlet af teamet.

Kunden endte med at have et godt grundlag for at rette henvendelse til den Indiske leverandør, med forslag og krav om ændringer, eller for at få uddybet løsninger, som ikke var tilstrækkeligt gennemskuelige eller dokumenterede.

Teknologi



Branche
Primær teknologi
Ydelse
Finansvirksomhed, forsikring og pension
Dynamics CRM
Rådgivning, analyse  og konsulentbistand